pondělí 8. června 2020

V květnu to ještě jde

Lví skála
3.5. Modřín. Dnes je chladněji a po dešti, jedeme na riziko k Wendolům. Strávíme příjemný den s Majklovcema a silným Skáličem. Wendolové kupodivu bez vody, rozlez v pohodě, v rámci rozlezu lezu SD z levé boule a tupého spoďáku, tedy bez sedmi kroků. If ladí Úprk za rohem, ale blbě se to zkouší a je to těžký, Odliv to samé. Dnes vymotám pět dobrých pokusů do placky, dvakrát až do spoďáku, ale ani jeden nebyl ten pravý. Dvakrát jsem skoro vyzul Miuru, pata je v kuse těžká a placka klasicky nebere. Nevadí. If se Zuzkou se zakously do After party, zlobí druhý krok, zbytek jim jde dobře. Zuzka statečně zestoje, lajna! Balíme, nad Hot drátem nám Lukáš předvede sílu v novém bouldru, hmm. If také pozkouší, nakonec by to neměl být problém.
7.5. Modřín. Dnes jedeme s If opět na Modřín. Je dost teplo, necítím se dobře, divná únava, tlak, blbá večeře, bojovka žádná. If chce oživit po dlouhé době Trikoloru. Nedrží to, i tak po hodince s mírnou převahou ze stoje, tedy bez dvou prvních kroků.
Trikolora opět v procesu
Druhý krok dlouho nejde, pak dvakrát jde, je teplo, dnes bych si tu ani neškrtnul. Přesun k Wendolům, klíčová pasáž jde skoro nahned, svítí do chytů, ani se mi nechce dávat pokus. Ale jo. Prvním nečekaně bez chyb a se silou naberu placku, což mě nakoplo, delší pauza, nádherný pokus, kdy konečně naberu placku správně a přelézám Wendoly! Dnes hodně hodně nečekané, radost po dlouhé době obrovská. Super medvědí kroky, silovka, obtíž. Yes ( https://www.youtube.com/watch?v=8cBLMdEJ670 )! If zkouší chvíli Pravěk, ale tahá vodu, není to ono. Máme lano, konečně očistíme a prolezeme vysoký projekt, výborné kroky! Mně se daří rychle zkrokovat, jsem nadšený, ale ta výška. Že by masová sešna?
Hajbolek
8.5. Desná, Havran. Druhý den brzy ráno jedu omrknout Magnusovy novinky do Desné a okolí. Výšlap se dvěma matkama k Lednímu medvědovi nic moc, včera se navíc lezlo. Bouldr vypadá parádně, tohle máme rádi.
Pěkný šutr
Kroky po delší době začínám chápat, vše je tu tak trochu psycho, dopad, hučení vody, moc to nedrží. Nakonec zkroknu dva kroky nad standovou verzi, zbytek snad někdy za čerstva. Ale prý už to není těžké, jen psycho :). Ještě přejedu k Jizerskému drakovi, pěkná nižší silovka.
Odpoledne jedeme komplet na Havrana, If je rozbitá a bez kůže, i tak nakonec krokne Fetische. Já nevydržím a lezu nakonec také. Amerika (spíš soft 7B), Fetisch, Zkratka, 3x moc pěkný Žlababa, v projektu u Nory vše při starém..
V Hrádku
Na zahradě
12.5. Desná. Dnes jedu opět na Medvěda. Cíl je jasný, dokrokovat vršek. Je deset stupňů, ale stejně trvá skoro hodinu, než se v tom začnu hýbat. Krok nahoře ale stále nemůžu udělat. Blbě se to zkouší, psycho dopad, ach jo. Dávám cvičný pokus ze sedu, kdy dolezu jeden krok nad standovou verzi, což je fajn. Doráží Mlejnis s klukama, ale místo vážně není pohodové, tak to brzy balíme. Přejezd na Jizerského draka, Mlejnis i přes únavu rychle krokuje a nakonec i pěkně přelézá. Mně to moc nejde, brutál rozpažky, vše je daleko, silovka a morfařina jak fík. Ale asi pěkný.
13.5. Modřín. Opět Lví skála - Modřín v kompletní sestavě. If hned naburácí do Trikolory, po dešti to opět extra nedrží, kroky se silou jdou.
U Trikolory
My jedeme karty jak o život. Přesun k Projektu, vršek dost vlhký, kroky z lasa jdou dobře. Chvíli zvažuji pokus, ale dvě a půl matice a v téhle sestavě, asi rozumné odložit, až se sejde více matic a rukou. If zkouší chvíli Zvednutí zadku a není v tom vůbec zle. Přesun k After party, kde pěkně vyřeším druhý klíčový krok a hned přelézám. Potěšilo
( https://www.youtube.com/watch?v=2Jc16_ndN74 ). If se ještě namotivuje do Trikolory, ale stisk je jak mýdlo, pro dnešek stačilo.
Letí to...třista
15.5. Labák, Autoportrait. Další výlet ve třech. Mírný progres v prvním kroku, tak nějak se v tom snažím hýbat, chvíli to drží, pak vůbec. If nakopu v rámci aktivace do Lesního šlemu, dlouho vzpomínám, které chyty jsem bral ve druhém a třetím kroku. Po chvíli zdomácní, udělá tři kroky a už nepouští, Šlem je v kabeli!
Šlem



Portrét přestává držet, prsty naruby. Pizza od Itala dnes chutnala obzvláště dobře.
Pizza jedině od Itala

17.5. Bor. V neděli po včerejší anabázi na Modřínu měníme plán a jedeme s If na Bor. V plánu byla sešna s Nunyčem na starém Modříně a vylézt si vysoký připravený projekt, bohužel kluci tam v sobotu dostali pokutu, vlezli mi do projektu a vylezli ho i ze sedu.
Efáčko neklaplo
 Dost mě to nasralo, vůbec se mi to nelíbí a nelíbí se mi ani zbytečně přísně nahozená klasa. Ale to je můj problém. Je zajímavé pozorovat, jak se projeví charaktery a povahy v té naší venkovní boulderingové hře s chytama a číslama, v hoňce za vlastním egem, bez ohledu na dobré mravy, zákazy vstupu a vzájemné vztahy.
No respect! Nejvíce mě na tom mrzí nadvakrát zlomená Íťákova noha, přeji brzké uzdravení, chlape!
 Kolem sedmičky vyrážíme, rozlez u Raidena, kde nečekaně strávíme skoro celý den. Je teplo, ale lišty docela (chvílemi) drží. Chtěl jsem si Raidena vylézt znovu na vidko, postupně krokuji, ale třetí krok dnes nejsem schopný udělat. If přelézá levé sedmáčko, jde se na Raidena. Konečně ochočí nástup, udělá poprvé i třetí a klíčový čtvrtý krok! Pecka, progres velký. Jde se na pokusy, chce to větší pauzy, aby zchladly prsty. V nejlepším pokusu neudrží hranu, chybělo malinko, ale za mě vynikající. Já si mezitím dolezu pěknou Saulu za rohem, dlouho ladím patu a crux, dva detaily a rychle vylezeno ( https://www.youtube.com/watch?v=rkv6mMox53g ). Pěkné! U Záře už je teplo, nic velkého se nekoná. Přesun k Pergamenu za Dejvem byl skoro zbytečný, ještě se dovyházíme u Jackieho Chana a hurá home.
Branžež
20.5. Čertovy hrady. Dnes má být relativně chladno, šlapat na Bor se mi nechce, jedu k Růži. Sucho, zarostlo, skoro dvacet stupňů celý den. Kroky postupně jdou, nejde dnes první krok. Až doma jsem zjistil, že jsem ho zkoušel z blbého chytu na pravou, debil. Relativně lehce dolezu bez něj. Zkouším ještě traverz zleva, nakrokováno je, ale chce to chladněji. Každopádně parádní mini tělocvična tady, těším se na příště. Přejezd k Okupaci jsem si mohl odpustit, výšlap mlázím s maticema je čistá smrt, stejně jich je málo. Klíčovou morfo rozpažku vůbec neudělám, ani nic jiného nefunguje. Jít vrchem k autu bylo to nejhorší, co mě mohlo napadnout, další smrt. Strašně rád odtud domlácený mizím.
22.5. Čertovy hrady. V pátek jedeme jen s If na odpolední ke Dvoru.
Pěkný šutr kousek od ZOO
Je dost teplo, ale víkend má propršet. Cestou nečekaně stavíme v poli, svátek :). Po rozlezu se dlouho pereme s prvním krokem z Jericha, If navíc včera trénovala, tak není moc freš. Postupně přicházím na správné zabrání a konečně přelézám
( https://www.youtube.com/watch?v=SLKVX7sLQjA ). Moc pěkná lištovačka, pro Vildu asi jen to cejdo :). Zkoušíme Magnusův traverz, kroky jdou dobře, přelézám bez prvních třech kroků, kdy třetí je pro mě crux, ale půjde to. Silové pěkné kroky. Ještě si přelezu na vidko Briliant po letech ( https://www.youtube.com/watch?v=bELW6mky51o ) a sáhnu do protisměrky a If do direktu, tady se ještě poleze! Moc pěkný kus skály.
24.5. Roviště. V neděli jedeme dost nečekaně omrknout žulu za Prahou.
Roviště

U Vltavy
Ivka tam ještě nebyla a malá protestuje jen doma. Po malém bloudění dorážíme k Hafty, lidí není zas tak moc, zkoušíme Traverz jedničku. I přes teplo nakonec docela dobře nalítáme. Lezl jsem ho několikrát před lety, ale v podmínce kolem nuly a méně, dnes je kolem dvaceti. Druhou půlku prolezu jen letmo, přeci jen tu jsou lanaři. Tady by se nižší teplota hodila víc, alespoň na můj způsob přelezu klíčového místa. Nakonec docela dobrý výlet.
27.5. Čertovy hrady. Dnes jedeme komplet na odpolední, ale stojí to za prd. Je po dešti, vlhko a nedrží to, docela utrpení. Malá je kupodivu spokojená, člověk tu musí být ve střehu, aby někde neuklouzla. I přes podmínku If asi třikrát udělá první krok z Jericha, bez něj doleze, to znám. V traverzu se peru s lištami, dva slušné pokusy, ale dnes nou čenc.
Krokování
30.5. Bor. V sobotu o trochu později opět komplít směr Bor za Magnusem, který nedorazil. Kopec opět šílenost, malá byla statečná, a to v podstatě celý den. Rozlez u Raidena, je o trošku líp, než minule.

U Raidena
 Dnes mi lépe funguje levačková lišta, postupně spojím třetí a čtvrtý krok, po pauze REPEAT vylezeno ( https://www.youtube.com/watch?v=y9GtqAnR3YM ). A potěšilo, pro mě celkem speciální bouldr, který jsem si rád zopakoval. If je v tom také výborně a pár minut po mně také rychle přelézá!! Krok do hrany skokem do jedné ruky, škoda, že jsem nestačil točit. Každopádně hodnotný babský skalp řekl bych. Další jasný referenční směr s prověřenou klasifikací, bez zákazů a omezení s vynucenou obtíží, za mě hodně dobrý, i když "jen" další ajdo. 
  Přesun k Záři, kde to není ideál, první dva kroky jdou dobře, ale zvednout nohu na správný stup a ze správného odpálit do hrany už je horší. Nakonec dvěma způsoby odděleně, ale na přelez to není. Běžím za Džanglím a Wénou nahoru, po cestě zrovna Hapík pokusuje Zjizvenou tvář, kde mám dávný pytel. U Záře žádný progres, kolem šesté vyšlápneme ke Tváři. Nahned dolézám nahoru, během necelé hoďky ještě asi osmkrát, ale vůbec nevím, co tam udělat. Nakonec pomůže chladný vítr a konečně správná improvizace a vůle ( https://www.youtube.com/watch?v=ahVPgjbv1Ow ). Asi soft, nejtěžší bylo si to vymyslet. Ještě se pozdržíme u studánky, pokecáme na parkáči a nezvykle pozdě fofrem domů. 
U studánky na Boru
31.5. Hřensko. Druhý den jedu nalehko omrknout nové lanové stropy a Toxika do Hřenska. Džangli už v jednom visí, docela úlet, stejně tak i druhý strop u Pankáčů. U Toxika už pokusuje Zákoř, zkusím si jen první strašně dlouhý krok, z patestu nemám šanci a naskakovat ostrou díru těma svýma sešívanýma prstama, bohužel nic pro mě. Ale parádní stěna, kde to ještě nekončí. Jdu se alespoň vyházet za roh do Pokémonů, klíčový krok přes pravou patu bohužel neudělám, koleno se zase nepříjemně ozývá. T.
Sysli blázniví

Žádné komentáře:

Okomentovat