čtvrtek 25. ledna 2018

16.1., 20.1.Hřensko, 24.1.Sasko


Pěkná zimní stěnka
 V Liberci padají trakaře, ale musím na chvíli ven. V chumelenici kolem poledne dorážím na Karbid. Na rozlez jdou postupně všechny kroky, trochu zlobí ten klíčový do daleké boule. Více variant, nakonec volím levou nohu vykozenou vlevo na stupu a pravý hnusný zámek. V prvním padám pod topem, na třetí během hodiny se štěstím přelézám ( https://www.youtube.com/watch?v=YTvj0IfEy1A ). Kůže moc není a vlhne to už víc. Lehčí ajdo, když to drží. Rychlý přejezd a výšlap k Tlukotu. Uff, pěkný moc, dobrý počin Džanglíku. Začátek docela jde, brzdí mě dlouhý krok do boule (prý klíčový). Nakonec ho udělám a to i ze startu. Stopku dávají dnes další kroky. Špičku jsem nepochopil, tedy nedokázal jsem se nedotknout. Síly došly, včera se cvičilo, pátý den v kuse je znát a tělo už nefunguje. Každopádně parádní věc, ještě určitě pozkouším.

Tarapaca
V sobotu jedeme po dlouhé době s If, je těsně nad nulou, slušná podmínka. První zastávka Karbid, Ivce se to docela líbí, tak zkouší. Všechny kroky kromě klíčového jdou dobře, v něm bohužel i díky výšce kousek chybí.
Já sa vrátím
 Více variant, více nohou, každopádně šance tu je. Já zkouším traverz do Karbidu, první tři metry silovky a rudlařiny s pravou patou a notně znavený člověk naleze do toho nejtěžšího z Karbidu. Dlouhý pravděpodobně dosáhne do vrchních boulí před topem, mně takto chyběl kousek. Každopádně super lezení, těžké na kusovku. Přesouváme se k Tlukotu. If zkouší flash levého cejda a padá v posledním kroku. Velká škoda. Další pokusy počkají. Oba zkoušíme nové a velkoparádní bejdo. U Karbidu bohužel zůstala kůže i síla a tady je to znát. Ladíme druhou část, If dává špičku i další krok nahned, což mě nutí podřadit a konečně mně špička také zafunguje. Postupně se prokousáváme závěrečnými kroky, které odděleně jdou, jediný závěrečný dlouhý krok dnes těsně odolává. Perfektní silové lezení, příště odpočatí a s kůží. Na závěr ještě zkoušíme začátek, kde zjišťujeme, že i If má šanci udělat všechny kroky včetně dlouhého do boule. Že by PROJEKT? Příště snad budeme moudřejší. Další super den ve skalách.

Roura

Hudry v Bolce
 Ve středu jedeme s If natěšení směr Hřensko. Má být teplo, bohužel je i mokro. V noci nemrzne a to je průser. Stěnka u Tlukotu durch, žalostný to pohled. Volíme tedy záložní plán, o kousek dál se nacházející Krieg. Tady je o poznání lépe, docela tu fouká a hýbat se dá. Doráží i Džangli s partičkou, takže tu je celkem rušno a veselo. S If zkoušíme Krieg direkt, každý jinak. If statečně zkouší, má to tu o dost těžší. Nakonec pěkně krokne klíčový spodek, stopku jí dnes dává vlhký až mokrý vysoký výlez. Mě zlobí dlouho první klíčový krok, v jednom pokusu nečekaně udržím pravý chyt a přelézám, o dobrých x + 1 pokusů navíc i podruhé na video ( https://www.youtube.com/watch?v=zthWmwkMPtY ). Pro dlouhány a silné kampusáře lehčí, pro mě klidně to áčko. Džangli zkouší pěkný traverz zleva do Kriegu, ale skála je nekvalitní a vždy je něco špatně.
Společné mudrování
Přejíždíme ještě do Hřenska, bohužel stále zlité.T.

Žádné komentáře:

Okomentovat