čtvrtek 5. března 2020

Tupý únor

Labáček náš
2.2. Hřensko. Po delší době skalky s If, volíme jistotu, tedy opět Středozem a Nuda. Jarní teplota kolem deseti, u Středozemě i tak vydržíme až do odpoledne. Strávil jsem tu už moře času a je zajímavé, co se všechno dá vymyslet a změnit na metru čtverečním. Po delším rozlezu, kdy to vůbec nedrželo to chvíli fungovalo, po chvíli vysvitlo slunce a nedrželo to vůbec, za hodinu zase na chvíli gut. A tak to tady je. Dnes jsem z nouze vymyslel dvě revoluční změny, jiný chyt na pravou v cruxu a hlavně jinou levou nohu. Vše funguje dobře, Ivce také, ta dala dokonce parádní pokus. Doráží Sim, přesun k Nudě. Konečně se mi podařilo přelézt Kapky krve, zakleté a pro mě těžké sedmáčko, podruhé na vidko vyletím z topu. Vyšší teplota Ivce svědčí, v Nudě se hýbe opět pěkně.
Opět na podiu
9.2. Hřensko (Labák). V neděli opět nad Prahu, dnes je teplo, ale po dešti překvapivě sucho. Rozlez u Středozemě, If má formu a dnes i odhodlání, kroky jí i přes vyšší teplotu jdou dobře, já v tomhle ani nekroknu. Jde na pokus a hned z první posílá! Benga, za mě kotel, hlavně pro menšího. Vynikající ( https://www.youtube.com/watch?v=5xYxB8fuV18 ). Doráží Simča, chvíli poblbneme u Nudy a mizíme k Lajně. Holky jsou nadšené a ladí Stroposkop, já se pohýbu v mých restech.
Jednodenní sníh
12.2. Labák. Ve středu si Ivča bere volno a jedeme rovnou k Lajně. Je dobře, občas sprchne a celý den brutál vítr, který otravuje.Ve Stroposkopu If zlobí jedno místo, po vymyšlení podšpičky dává dva pěkné pokusy, třetím posláno. Paráda, trénink je znát
( https://www.youtube.com/watch?v=7c5Hj6yMQBs ). Já oživím Torero i Lajnu novou betou, příště snad zase pokusy. Přejíždíme k Autoportrétu, jsem rád, že jsme v bahně nezapadli, odneslo to jen ložisko. Boulder suchý, ale fičí i tady. Postupně i přes únavu pár kroků uděláme. If origo betou opakovaně udělá první dlouhý (klíčový krok), že by projekt?
If a strop?

Těžké hřiště
Dnes super den, hrozně jsem se rozbil.
Sobota vypadá všelijak a tak ukecám If na další kolotoč v Makaku. Za mě super bouldry, lezlo se dobře, new style, young pípl, a muerte.
16.2. Labák. V neděli stále rozbití z makáče, ale jedeme k Lajně. Dnes nefouká, je přivlhlo a teplo a je dobře. Doráží Sim a překvapivě i Bambus, takže příjemná společnost. If chce kroknout Muletu, začíná tedy výlezovým vysokým bépluskem. Je silná a překvapivě rychle ochočí dlouhý krok za patu, ale nahoře se přisere a skáče dolů. Na druhý přelézá! Já dám dva výborné pokusy v Toreru, chybělo opět málo, jeden blbej poskok. Ale mám radost, že se hýbu, silové kroky tady baví a neomrzí. Na závěr ještě vylezu relativně lehce Lajnu zestoje spodem, což potěšilo ještě víc, ještě k tomu udýchat silový začátek. Bambus přelézá Stroposkop, If nakonec krokne i silový začátek Mulety, že by příště pokusy? Dnes parádní den, opět hodně bavilo.
Dobrá partička
20.2. Polsko. Dnes nabírám Benyho a jedeme omrknout stav polské žuly. Mám v hlavě Immer jung z jara, kdy to šlo velmi dobře. Po výšlapu a nic moc rozlezu zkoušíme z lana klíčový vršek, bohužel hrana je vlhká a téměř vůbec se v tom nehýbeme. Jsem docela nasranej, na jaře pokusy, dnes ani z lana, jakože vůbec. Přesun k font morfo céplusku, Ondra je nadšený, hned první krok mu jde nahned, další dvě hoďky se zasekává na druhém dlouhém kroku, ale postupně nacházíme dobrý program. Já se peru s prvním krokem déle, dáváme pokusy, Ondra nakonec pěkně přelézá.
Font v PLR
Pěkný bouldr.
Přejíždíme ještě k Chaosu, který nejde, navíc chyty už dost hryžou. Oživím projekt zleva do Mr.Rajbana, kroky i v něm mi jdou kupodivu dobře, jeden dobrý pokus, kdy padám v nahození nohy ke konci... Bejdo to nebude, ale i tak moc pěkný směr. Polsko nakonec fajn.
Ondra u Chaosu
22.2. Labák. V sobotu byly plány jiné, nakonec jedeme všichni i s Ivčou relativně čerství na Autoportrét. Je příjemně, ale nějak to dnes skoro vůbec nedrží, navíc to je kotel silovka po malejch. If dělá parádně první dva kroky, dnes skoro staticky z dírky, pak je zatím v prdeli. Zkouším naladit bez prvních dvou třech kroků, což se nakonec daří dvěma způsoby. Začátek žalostně nejde, krok do přídrže a dál neudělám, dál už zkrokováno. If je taky nasraná, dnes to vážně nedrželo. Malá se těší na Bivak, kam přejíždíme skoro za tmy. Jdeme nalehko, Bivak i přes vítr dost zavlhlý, hodně špatenka. Aspoň si prožijeme pěkný západ slunce na vyhlídce, projdeme místečka, zkrátka bylo fajn, že jsme sem zašli.
Večerní vyhlídka

Palec nahoru!
 Druhý den jdeme na Makak, ale včera se asi dost zabíralo, stojí to spíš za prd. Pěkné sedmbé od Nunyče šlo, 7A už ne, šestbé jen s ojebem a šestáčko jsme nějak nepochopili. Takže forma, yes!
If rozjela silový trénink home, krutost, já se snažím také, ale nějak to není ono. Asi koronavir :).
A brzy snad hurá do Kralup :)! T.

Žádné komentáře:

Okomentovat