pondělí 20. června 2016

19.6 Tanvald

Od minulého Boru stálo počasí za prd a tak jsme aspoň dvakrát zablbli v Makaku, navštívili OCÚN house, nafasovali pár věcí a celý natěšení na skálu vyrazili alespoň do Tanvaldu. If je dnes nějaká píchlá a tak ze začátku alespoň (snad) naladila výlez cejda na Concordii a jdeme na Inferno. Já jsem si tam vymyslel nový projekt : zatím z nástupu cépluska levou do díry a pak už stejně. Kromě prvního kroku tam je až do výlezu vše jinak, silovka po dobrých chytech, patičky a kousavá díra. Za mě vynikající kroky. Boulder jsem vylezl cca před 14dny v dešti, ale použil jsem už v lehkým jeden chyt, který se jinak nebere ( https://www.youtube.com/watch?v=DAFfj_vQVVE ). Takhle to bylo odhadem Ajdo ( délka opět velká výhoda).
Mezitím jedna návštěva bez úspěchu, bylo vedro, akorát jsem si rozerval ukazovák. Dnes byl plán jasný, ale... V prvním ostrém pokusu jsem dole urval důležitý stup, pak následovalo pár nálezů, než jsem našel správný (těžší) nohosled a dal pauzu.
Mezitím If chytla druhý dech a začala ladit Odchod z Inferna.
S její výškou docela mela. Vše jinak, všude roztažená, spousta mezikroků. Po čase zdomácněla a kromě jednoho kroku slušně naladila. Nejtěžší pro ni bude (tak jako pro nás) udržet kyv, ale ne z pravé paty, ale ze špičky. Několik mezikroků a asi nejtěžší sekvence, co kdy dělala. No uvidíme.
Já jdu mezitím na přelezový pokus, odpočinek je znát, zkousnu bolest v dírce, nakopnu levou patu a věřím, že je vylezeno. Bohužel stup nevydržel a je po nadějích. Pro dnešek balíme a odcházíme s hlavou sklopenou.
Ještě volám Vaškovi, bude se lepit, hra nekončí...T.

Žádné komentáře:

Okomentovat