sobota 15. října 2016

14.10. Zittau a Okresní přebor

Žáby v sukních hlásí bez deště a jsem nadrbaná jak stepní koza, chci už něco vylézt, mám jen resty!!! Dva dny už neprší a fičí jak z ......takže jedeme!
Jedeme v plné rodinné sestavě. V Žitavě jsme za půl hodinky a cestu k bouldrům s plnou polní nějak  vyfuníme. Když jdeme nahoru, koukáme kolem sebe, jak je mokro, no muselo tady hodně pršet, ale TAM to bude suché a je podmínka, 10 °C, trochu fouká. Hřiby a mech rostou. Bobina je v pohodě.
Mám v plánu konečně vylézt Jacoba, je to na přelez...kurnik, vždyť je to totálně mokré, z dírky kípe, výlez je celý zelený, oslizlý. No nic, vytáhneme pomocníka na sušení HADR! Převis je dobrý, obliny a boule jedou, vytéká voda přímo ze spárky. Tom to zkouší nějak sušit, ale bohoužel se to nedaří, je to nelezitelné. Vlhko je znát i ve vzduchu. Bobina usnula na stromě, a tak zkouším aspoň spodek, ten jde lehce, několikrát to ještě zkouším ubouchat, ale dnes ne......no škoda, mohlo to tam spadnout.
aspoň dítě je v suchu

Nevadí, rozhodujeme se nepovolit v boji a zajet zabouldřit aspoň na závody. Rozlezená trochu jsem, tak proč to nezkusit. Sundáváme Ivču ze stromu a tradá rychle domů, převléct, sbalit a vyrazit závodit.
V Makaku potkáváme známé tváře, Lubu, Jíťu, Momo s Adamem a další bouchače. Po dlouhé době jsem na závodech, vůbec netuším jak na tom budu, stěna není zrovna můj šálek. Tom mi ještě před závody radí, jako by někdy sám závodil, nakojím a jde se na to.
Nahrnulo se tam asi 50 lidí, zvedl se obrovský mrak maglajzu a bušilo se. Jako já nejsem úplně závodní typ, to víme, nemám ostré lokty, ale ti mladí se tam nahrnuli a jeli jak pily. Nechápu, pic, pic, pic a měli během minuty 3 bouldry! Já jsem po prvních 2 bouldrech byla docela vyřízená :). Bouldrů bylo 30! No, to mi to pěkně začíná. Po 2 hodinách už to celkem šlo, dávám oraz pár bouldů se vylezlo, spousta se nevylezla. S chlapama byla sranda. Pěkně postavené, od všeho něco, parádní závody. Bohužel jsme museli před vyhlášením odfičet domů, takže jsem ani nevěděla, že bych byla schopná vyhrát. Hlavní cena krabice chytů, maglajz pytlík a mágo. Díky moc chlapi!
Jenom co si ale neodpustím - je velká škoda, že největší dodavatel chytů a lezeckých stěn nemá vlastní odpovídající reprezentativní bouldrovku a nářaďovnu. Bohužel. I.
Máma v akci


Hračky


Lezy lezy
hezky Zímič!




Žádné komentáře:

Okomentovat