středa 19. října 2016

Bechyně, Židova strouha, Židárna, Jiskra 17-18.10.

Po několika letech jsem se sem konečně podíval. Vyrážíme docela pozdě a po mírném bloudění dorážíme do bývalého kempu Jiskra. Potkáváme místního bouchače Wokyho, který nám ještě ujasní bouldry.  Místo a příroda zde je parádní, malá spokojená, kombinace řeky, medvídků a prozkoumávání okolí chatek funguje dobře. A lezení? Po úvodní euforii přichází docela studená teplá sprcha. Je vlhké teplo, chyty jsou mokré a černí, koušou pičorky, bouldry pro dlouhány a siláky. Postupně zkouším vše, nejvíc se mi líbí Jemnost imaginace, ale úvodní chyt na levou mně prostě nedrží. Rozdíl mezi tím, aby první tři kroky byly lehké a (pro mně) nelezitelné, byl asi deset minut. Rozhodně to zde není můj šálek kávy. Ivče tady naštěstí Pilkyn a Štěpán postavili dva bouldříky po malých a tak ani není moc co řešit.
 Po aktivaci, odblokování hlavy a naladění už za tmy posílá Míšu Džeksna a moc nechybí k tomu, aby ztrestala i druhého Michala ( https://www.youtube.com/watch?v=QTyi9b22kxA ). V noci moc nespíme, malá cestuje mezi spánkem po autě, ale co už. Druhý den dopoledne leze If, já se šetřím do jeskyně. Dává čtyři pět výborných pokusů, ale závěrečný skok je zkrátka dlouhý. Po obědě se přesunujeme do vedlejší nory, nádherné místo u řeky, krásný les a lokalita, poprvé v životě jsme viděli v přírodě ledňáčka. Unavený, ale nadrbaný opět zkouším kdeco a běhám od čerta k ďáblu, ale téměř vše je mokré nebo vlhké, navíc hodně silové a přísné, délka a velká síla opět výhoda. Když koukám na videa, vůbec nechápu ty kroky. V porovnání s tímto mně přijde náš Bivak jako jeden velký podvod, nebo? Pevně doufám, že je to jen podmínkou, každopádně dnes tu jsem úplně temnej. Naštěstí místo a naše Malá vše vynahrazuje a tak si užíváme pěkný den. Odpoledne už chci odjet, ale If že by přeci jen ještě zkusila svůj rest. Přejíždíme tedy zpět ke kempu a ladíme závěrečný dlouhý krok. Nakonec vítězí vyšší řezavá přídrž, vyšší noha a doskokový krystal vpravo. If jde na pokus, správně nasraná a odhodlaná, Medvídci puštění. Perfektně vše trefí a je to tam!!! Máme radost, tohle byla dřina a docela hard kroky     ( https://www.youtube.com/watch?v=8-woKUO7_no ). Cesta zpět už za tmy docela hrozná a jsme rádi, že v pořádku dorážíme domů. Tak snad zas někdy příště na tomto krásném místě. T.


Příroda !!!




Pohoda před pokusem
Jazyk roste



Žádné komentáře:

Okomentovat