neděle 16. října 2016

Bivak 12.10. a 15.10.

 Počasí hrůza a tak se toho poslední dobou moc neděje. Holky odjely na týden do Havířova a já aspoň dvakrát třikrát povisel doma na deskách a zašel po dlouhé době na Makak.
Dneska psal Mlejnis, že někam jedou a tak jedu s nima. Spolu s Davidem mě nabírají v mrholení a humru a razíme směr Bivak. Zrovna před pár dny jsem na něj vzpomínal a přemítal.
 O bouldrech tady, kombinacích, klasifikaci, času tady stráveném, o diskutabilních jakoby přelezech,
o lidech, s kterými jsem tu postupně lezl a o EGU, které mnohdy přebíjí (a také přebilo) kamarádské a mezilidské vztahy i lidskou úctu a slušnost.
Lezení tady je ale parádní : specifické, silové, vytrvalostní, vše po slušných chytech.
  Dlouho jsem tu nebyl a tak ani nevím, co v tomhle nečase čekat. Ale už po příjezdu jsme příjemně překvapení, chyty docela suché, teplota dobrá, mohla by to být i zábava. David se postupně prokousává Kouřem a později přelézá, Mlejnis pokusuje Dlouhýho černýho, který však díky délce odolává a já po rozlezu v Půlce postupně oprašuji můj velký snový projekt. Jde o propojení Sundeckera a Těžké půlky (bez vytesané díry uprostřed). Pro mě strašně vytrvalostní věc a určitě to nejtěžší, co bych byl schopný zatím vylézt. Letos někdy na jaře jsem před Mistrem Silákem spadl dva chyty před topem a od té doby, i vzhledem k počasí, které letos panuje, jsem se tomuto pokusu ani nepřiblížil. Sundecker sám o sobě je dost jedovatý a bohužel se v něm vůbec nelepším. Buď ho vylezu celkem lehce, nebo padám v hnusném začátku či v blbě chycené liště. A nikdy nevím přesně, jak a co bude. Druhá část - Těžká půlka je relativně lehká samostatně, ale poslední kroky s bandaskami, to je úplně jiný level. Začátek je vlhký a bolí z něho koleno, tak zkouším bez prvních třech kroků. Po aktivaci funguje docela tělo i klíčová lišta, dávám tři slušné nálezy s pádem z předposledních chytů, za mě dnes určitě spokojenost. Ještě si stačím hnout levým ramenem na dolez v Čerňáku (debil!!!) a spokojeně unavení pro dnešek balíme.
 V sobotu razím sám, ale bohužel je více vlhko než minule. Vyšší teplota v noci dělá své. Doráží Zákoř a Magnus, tak aspoň trochu pokecáme. Hýbat se dá, zkouším nejprve dolez přes Snědou krásku a potom nějaké ulehčení v Těžké půlce. Na nic moc bohužel nepřicházím, ale i tak
příjemně strávený půlden venku.T.

Žádné komentáře:

Okomentovat