neděle 23. července 2017

Kopec, Kras a Noo Noo se žení!, Polsko - 3.7.,13.7.-15.7., 21.7.

Holky jsou stále v Havru, nechci být doma a tak jedu omrknout kopec. Je příšerně, vedro a ještě k tomu jak ve skleníku. Žádná větší akce se ani konat nemůže, alespoň prvních pár kroků v Aperolu potěšilo, jinak úplně zbytečná cesta a nervy. Nejvyšší čas dobře potrénovat, ve skalách si v tomhle počasí lebedí jen Zákoř s Wénou, které potkávám v dobré náladě v ďouře. Nutno dodat, že předpověď byla opět o dost lepší, než realita. Za mě snad už opravdu úplně poslední zbytečný výjezd (haha) a oprášení starého dobrého  "Co doma nenatrénuješ, to ve skalách těžko najdeš" či Mrožovo "Když nemáš sílu, co vlastně máš?". T.
Pitbull

A vítej v Krase, zase! Zpátky z rodiště, pár protažení doma na desce a zase na cestách.
Chtěli jsme spojit lezení a veselku dohromady. Tak jsme ve čtvrtek vyjeli směr Kras. Cesta zase šílená, Ivča v sedačce nebude a nebude, a tak tráví cestu do Hradce víceméně u kozy. V Hradci máme pauzu a obhlížíme obří akvárium. Pokud chcete za hodně peněz málo muziky, tak jste správně. Po této drahé kulturní vložce usedáme a jedeme dál.
Veelkéé ryby
 V Krase to smrdí podmínkou, sice fičí nepříjemný vítr, ale zůstáváme ve Starých. Ivče se tam ani za mák nelíbí, chce domů. To je fajn, protože máme před sebou ještě 3 dny. Tom leze první a my se pohybujeme všude kolem. Tom znovu pokouší Palmalu, ale ani lehké zkrokování na rozlez neznamená úspěch. Střídáme. Potok tam sice nebyl, ale zase tam bylo dost biga. Do Palmaly se mi ani nechtělo, nemám chytače a sama se bojím, bojím. Přecházím tedy pod Runway a zkouším úvodní boulder, kousavé lišty, ale nakonec to jde docela dobře. Po delším čase uspávám Ivču a jdeme tedy zkusit to lano, mám tady starý rest Sofii, vůbec se v tom nehýbu a nechápu, jak jsem to lezla, no nic...lano asi vynechám :))). Tom se hýbe dobře, závidím že mu (moc) nenatéká. Ivča se budí a Tom zůstává viset na delší dobu v borháku, nedá se nic dělat, dítě si mne žádá. Chudák se vzbudila, viděla ty hnusné skály a začala brečet, nedalo se to zastavit a tak jsme museli cestu kvapem vybrat a zmizet. Koupačka v Šošůvce už byla v pohodě a hřiště na Holštejně parádní. Nicméně Ivča chce domů a na tom trvá!
Domů hned, bunkr!!!
Další den se přesouváme na Holštejn, přijíždí i Korba s Evkou a tak dáváme docela příjemnou sešnu, i když po Pepově vydatné večeři a pivku spíš na půl plynu.

Korbova hrazda měla úspěch
 Vracím se do starého restu, který jsem poprvé zkoušela někdy před 3lety - Otesánek. Docela to jde, nová lehčí beta dost pomůže. Ale než to nakrokuju, tak mi parádně dochází :). Tom s Korbou zkoušejí Kolenomor a věci okolo. Dávám pár nálezů, ale dnes to nejde, není to ono. U Pepy si spravujeme náladu, Ivča řádí na trampolíně a je dobře.
 Další den zůstáváme na Holštejně, chci to vylézt, nakonec se mi to daří, hezké 7B+ ( https://www.youtube.com/watch?v=1da2N6nWli4 ). Zkoušíme ještě rychle vše kolem, rychlá Šošůvka, rychle najíst a vyrážíme Martinovi na svatbu. Koná se v krásném prostředí, čumíme jak puci, nádherná neznámá krajina. A chata v Nových Hradech, moc pěkné místo, nevěsta krásná, ženich fešák, zábava, pití, jídlo, příjemná společnost, Aperol :D, nejlepší akce jsou zkrátka svatby.

Kalíme!!!
 Mimochodem za pomoci ostrých loktů se mi podařilo chytit nevěstinu kytičku, tak musíme za rok (prý stačí v dohledné, blízké době...T.) uspořádat svatbu my :DDD. I.
  Po další lekci v Krase jsme se zakopali doma na desce a v parku mezi young workouters. Kras nám opět ukázal, co je to mít a nemít Sílu. Parádní problémy, slušné chyty, a člověk se v tom stejně neudrží nebo nehýbe. Kroky většinou psycho, vše tlačí, bolí, smeká, síla v těle hlavně ve Sloupu odchází velmi rychle. Velký respekt Štěpánovi, co je tady schopný ve vedru přelézat. Ušel zase pořádný kus na cestě progresu a Síly (o ženichovi ani nemluvím). Kras (Sloup, Holštejn) je zkrátka PURE POWER bez omáčky, bez větší možnosti improvizace a vymýšlení lehčích programů jako u nás na písku. Buď jsi silný, nebo si ani nezalezeš. A se silou z Krasu vylezeš všechno a je jen otázka, jak rychle. Nebo?

Z pravidelnějšího cvičení máme alespoň dobrý pocit, určitě lepší hrubici a horší váhu. Ale máme to rádi a tak u toho ještě nějaký čas zůstaneme. Pátek vypadá o něco málo chladnější, Magnus nás naladí na Polsko, malá chce k babičce, jedeme tedy do převisu. Vše je překvapivě suché a dopoledne i docela chládek. If se prokousává Czech starou a já pro změnu tou polskou. U CS dlouho řešíme dva kroky ze stoje a nakonec snad i docela dobře vymyslíme. Já definitivně opouštím Zákořovu betu pro čahouny a docela se (chvíli) hýbu v té mojí původní betě. Odpo doráží Magnus s Katty a Zákoř s děckama a vůbec nepochybuju, že Magnus dnes pošle PS alespoň ze stoje. Je silný, je dlouhý, má tah na bránu, kroky jdou na hned, není co řešit. Docela se nám tu zas líbilo, snad se tu brzy opět otočíme. Cestou zpět se stavíme ještě v parku a úplně vyšťavení a s dobrým pocitem jedeme domů. Mimochodem v neděli dobrá sešna doma na desce. T.