čtvrtek 28. prosince 2017

16.12, 20.12 Bahratal, 23.12. Labák, 27.12.Bahratal


 V sobotu jedu v nevalném stavu a rozpoložení nakonec sám směr Bahratal. Chci se protáhnout v převisu, zkontrolovat dávné resty a hlavně vyzkoušet nová světýlka. U převisu kupodivu nikdo není, je těsně nad nulou, zima je jen na nohy. Skála bohužel vlhká, ale hýbat se dá. Postupně se prokousávám kroky v pro mě hodně těžkém 7C+, až na poslední a v kuse nejtěžší kroky by to šlo. Sám si ale na větší akci netroufám, hodně vlhké chyty střílejí a hrozí placák z výšky do šutrů. Dále zkouším Einlasskartičku, potěší mě křížová rozpažka, kterou nakonec udělám. Vylezl jsem to jako asi jediný s Ondrou s levou rukou na nízké bouli a pravačkou dál do madla už kdysi dávno, ale je to brutál těžké a nejisté pro případnou těžkou kombinaci. Začíná se stmívat a tak se přesunuji k Heuréce. Tady je sucho, lampy svítí parádně a tak mám radost. V Enigmě skoro pokaždé pohladím dalekou lištu, ale to tu nestačí. Zkouším různé nohy, ale na žádné ulehčení nepřicházím. Délka velká výhoda. Vedlejší Heuréka to samé, kdo dosáhne z patestu až do pravé lišty, má šanci. Ostatní (kromě Nunyče) to mají o řád těžší. Ještě sáhnu do nádherného, brutálního Backflipa (nabílený, načárkovaný) a příjemně protažený a utahaný to dnes balím. Určitě tu nejsem naposledy.

Dieta
  Na středu překecávám Ivču opět na Bahru, což se mi nakonec podařilo. Dorážíme před dvanáctou a je o poznání hůře. Mokro, vlhko, dokonce i mží. Převis obsazený, což znamená, že se opět hýbat dá. Oproti sobotě docela mrznou i prsty. If okukuje Němčíky a rychle se přidává a zkouší kroky. Nejdřív C+, hned první psycho dlouhý krok zlobí, pak až do levého madýlka by to asi šlo. Já zkouším hlavně dva klíčové závěrečné kroky. Chyty opět vlhké a střílející, stup mokrý a smekající. Dvakrát udělám oba kroky sám, ale tak jednou ze třech nálezů. If by ráda zapsala, Aspilasti durch, Inverze vypadá nadějně, ale vlhkost a dlouhý krok jsou dnes proti. Zpátky a za šera zpět na převis, dávám jeden pěkný (pro mě rekordní) pokus s pádem v kroku do přídrže v C+, chvíli ještě ladím poslední dva kroky. Pro mě hodně těžký boulder, který mně vůbec nesedí a nejde. Když vidím, kolik a jakých lidí ho přelezlo, je jasné, že je to v osobní rovině. Pro mě pocitově klidně A+ a rád bych, kdyby tomu tak nebylo. Psycha bylo dost, rozbalíme matice pod traverz, rozsvítíme lampy a krokujeme Vstupenku. Ivča opakovaně dává první krok (nechápu nic), pak moc nejde krok do přídrže, klíčový dlouhý krok zatím jen s pomocí. Prsty v madýlku je schopná vyměnit, ale i tak je to dlouhý tah jako hodně velké prase. Chlapský kříž je s její výškou brutál, ale možný.

Tohle by šlo...

Kousek zatím chybí..
Pere se s tím holka statečně, každopádně šance tam je, uvidíme příště. Snad ji zase ukecám na tyhle Bahra chlapárny.
 Počasí se rapidně vylepšilo, babička chce malou a tak jsme v sobotu v jedenáct na Bivaku. If tu má nedaleko restík. Klasický rozlez na Biváči, docela to drží. Zkouším nějaké změny v Sundeckerovi a konečně ho zase i nastoupím. Potřebuji lepší nákolenku a být zase konečně FIT. If už nervozně přešlapuje a přesunuje se k Itchymu.T.
  Očistila jsem si výlez od všeho nadbytečného a nepotřebného. Teplota je výborná, nemrznu, trochu fouká. Na rozlez musím omotat levý ukazovák načnutý z minula. Kůže totiž stávkuje a vůbec nedorůstá. Rozlez v lištách dobrý, vypadá to na nečekaně úspěšný výjezd. Tom se přichází podívat, jak jsem na tom. Hlásím, že to půjde, akorát musím přezout pravou zbraň za hujdu s tvrdou patou a sundat tejpku. První pracovní pokus je docela dobrý, nedofixuji do lišty a špatně nabírám, ale i tak dobrý. Jdu se projít, proběhnout, vyčůrat, vy......Další pokus nepodcením a sundávám tejpu, s přehledem přelézám a mám velikou, velikou radost ( https://www.youtube.com/watch?v=1m443qKWQd0 ). První moje 8A+ je za mnou, ještě prodlužuji okamžik a raduji se i cestou na Mumuland, pak cestou z Mumulandu a v autě a ještě doma i s rumíkem a rumkoulí v puse. Balím si pod stromeček The Itchy a Scratchy Show. Díky Tomovi za podporu. I.

Máme radost!!!
  Přesunujeme se ještě dozadu na Mumuland, výlez Máje bohužel mokrý. Ani to moc nedrží, prsty se kroutí v chytech, není to ono. I tak, co předtím nešlo, jde docela dobře, naopak krok z lišty na konci je dnes psycho. Bohužel již čtyřtýdenní chřipka či co v kombinaci s požíráním všech těch sladkých nesmyslů na dobrém pocitu rozhodně nepřidají. Není to zkrátka vůbec ono. Přesun k Traverzu, který bohužel zůstal stejně těžký (program?), Stratosféra je stále stejně hnusná a skok na závěr v Analogu dnes nešel. Ivča dneska vynikající, zasloužila si to za tu dřinu. Udělala mi radost a sobě taky.
 KRÁSNÉ VÁNOCE VŠEM DOBRÝM LIDEM. T.+ I. + i.
 Ve středu se jedeme vyvětrat opět na Bahru, ale stálo to za prd. Ledový vítr, vlezlá zima na ruce i na nohy v kombinaci s velkým převisem nefunguje. Zmrzlé nohy a bolavé promrzlé prsty. Ani Němčíci, kterých tu pár bylo, moc akční nebyli. If si kupodivu moc nestěžovala a zase o kus přiblížila zkroknutí Kartičky. Za mě dnes určitě špatná volba. T.

Vánoce na kopci

Vánoční protažení I

Vánoční protažení II

Vis na jedné
Hezké Vánoce!



2 komentáře:

  1. Na lezce mi z mobilu nejde dat koment tak davam tu. Pekny darek sis If naježila. Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sim, ještě jednou děkuji i za sms :D. If

    OdpovědětVymazat