neděle 18. února 2018

8.2. Hřensko, 10.2. Vesec, 13.2. Hřensko, 14.2. Modřín, 16.2. Hřensko, 17.2. Modřín

 Ve čtvrtek po obědě jedu na dvě hoďky na Tlukot. Včera totál únava, tak jsme se aspoň pěkně prošli po Suškách. Nebyl jsem tu dlouhá léta, doufám, že sem zajedeme v létě už s malou.
Hele, rampouch
Před druhou jsem v Hřensku, střídá se to tu jako ponožky. Wéna také neodolal. Docela to drží, kůže nějak nedorůstá, síla je.
Hřenská perla
Výlez funguje, bohužel klíčová pata dnes hodně zlobí. Zkouším ji nasadit z jiného chytu, vše vypadá dobře, ale ani jednou nedám krok do boule. Pythona tu fakt asi nefunguje, nebo? Špičku jsem opět docela pochopil, je opět šance se nedotknout. Světýlka jsem nechal doma, tak mě dnes tma vyhání o něco dřív, než bych si přál.
To nerozpažíš
 V sobotu jsem naplánoval Vesec, If tu má projekt a já jsem nadrbaný na Tygra. Je kolem nuly, je kláda a tak nás dnes zachraňuje ohníček. Projekt drží, If je odhodlaná, vypadá to dobře. První pokusy, pády z krystalů, pak vymyslíme lepší patu a funguje lépe. Já bohužel dlouho nic, zkouším to s tejpou na levé ruce, kůže je hodně špatná. Obě dvě klíčové boule bez kůže nebo s tejpou prostě nedrží, za mě dnes výprask a zklamání. Tygr mě zle ponížil.

If jde na další pokus, nahřátá od ohně, drobné chybky v traverzu, ale je silná a přelézá!!! Paráda, další pěkný boulder ve Vesci, navíc domácí a babský FA se počítá. Klasu nahazujeme 8A, název Taipan. Ivče se to zdálo těžší než Rave time, Ribstole i rozlezený Cloud Rider, uvidíme, co na to ostatní, kdyžtak upravíme
( https://www.youtube.com/watch?v=st4Zc3Jtggo ). Ještě zkoušíme dva projekty, ale první je po hodně ostrých, druhý zatím ufo. Na závěr kroky v Taipanovi , na Vesec fakt pěkný problém. Trochu to kouše, prostě taipan.
 Dnes opět Hřensko na odpolko, je krásně, něco nad nulou. Plán je doladit na půl plynu patu v Tlukotu, bohužel tady se na půlky nehraje. Pata stejná jak minule, boule nedrží, kůže stále v prdeli.
Vzdávám to už po půlhodině, na tohle už jenom s jinou botou a vrstvou kůže. Zkouším aspoň lehčí verzi Strachu, krokuji docela rychle, ale na celý pokus to dnes není. Navíc mě z jedné dírky dost chytnul prst. Super boulder, přišlo mi to těžší než některá modní áčka. Ale je fakt, že dírky moc neudržím. Přejíždím za Žížalu, flash Pokemonů se nekoná, poblbnu v Armádě spásy a frčím.
Ranní dávka emocí
 Ráno bolest v prstě, ale je středa, malá jde za babi, If chce ven, tak se přibalím na sedadlo spolujezdce. If vymýšlí destinaci na slunci, ve stínu je pěkná kláda. Je krásně, volba padá po dlouhé době na oblíbený Modřín. If se hned rozlézá v programu dne - Cloud jezdci. Znenadání se objevuje známá postava, naše milá parťačka Simča. Dlouho jsme ji neviděli. Máme radost, hned je veseleji. Ivča řeší v podstatě jen klíčový krok, spodek jí chutná a nevadí. Vymýšlíme různé nohy a nechyty na pravou, do hrany daleko, i tak chybí kousilínek. První pokusy, tečování hrany!! Pauza, nevydržím nelézt, neboť můj starý rest Šroubovice je - SUCHÝ! Simča už tu workuje, jdu ji podpořit. Chvíli se snažím pochopit můj starý program, pár nálezů a konečně přelézám
( https://www.youtube.com/watch?v=KwY7FhKwe04 ). Cejdo v kabeli, forma jako prase :). If další kolo, opět líže hranu, chybí málo. Měníme levý stup, koleno dolů - snad už finální program, nebo? Bohužel hrozí protržení, tak snad příště. Ještě zaběhneme omrknout Andulu, vypadá parádně! Kroky docela jdou, tedy až na klíčové místo. Těším se na další návštěvu.
Anička
  V pátek na odpoledne rychlovka do Hřenska. Chci dolézt Armádu a omrknout novinky. Na parkáč ve stejný čas doráží čerstvý BIG BOY s Verčou. Tento týden se asi domluvili se Štěpou, že je potřeba posunout laťku. Oběma velká gratulace k 8B+, krutě bejci! Zůstávám u Armády, něco napadlo, je vlhko a teplo, ale dá se. Po aktivaci a pár dotecích s maticí přelézám
( https://www.youtube.com/watch?v=vlmYk22iK_s ). Lehčí, pěkné kroky, délka hraje. Pokračuji dozadu, Džangli visí v pěkném kousavém projektu, pokračujeme dál omrknout novinku od Magnuse. Impozantní hrana stropu, vypadá to opravdu parádně, velká pochvala.
Magnusův strop
Bohužel nástup a dírky jsou dost vlhké, zlobí klíčový krok ve střední části, zbytek dobrý. Super silovka. Džangli je v klíči o poznání lépe a přelez mu dnes kazí jen podmínka. Rychle domů, k večeru doráží milá návštěva, Nunu s Kačkou. Rádi jsme vás po dlouhé době viděli.
  A v sobotu Modřín, dnes leze (asi) jen If. Cíl je jasný, rozlezený Rider. Opět připadlo, nesvítí, vlhko od sněhu, podmínka horší než minule. Ivča je správně naladěná, bohužel klíčový krok dnes opět zlobí. Chyty drží hůř, není to optimální. Zkoušíme pozměnit nohy a po delší době docela zafunguje stup hodně vpravo. Že by? Pauza, jdu omrknout přímou Mandragoru. Hmm, jeden hodně nepříjemný skok do daleké kousavé lišty. Po aktivaci ji několikrát tečuji, ale není to ono. Pauza, Ivča jde na pokus. Spodek opět přeběhne, je v tom silná, dobře nabírá kousavý bočák, pocupitá po mizerných stupech, palba do hrany a je to ( https://www.youtube.com/watch?v=QL2Xaow8iG4 )! Máme radost, hezky mamka!
Modřínek
Přesun k Mandře, zkouším jiný úchop a přídrž, jsem schopný lištu pohladit, ale to je dnes všechno. Ivča si také párkrát skočí, chvilku ještě posedí v Rosťovině o kousek výš, ale prsty už kvičí. Poslední zastávka u pěkné Anny, kde se mi nečekaně daří dvakrát udělat klíčovou pasáž. Paráda, půjde to!
Anna a klíč
Hovno
Večer ještě nabereme malou u babičky a hurá do Makaku na dobrou muziku a plastikovou českou elitu. Za pár dní snad Švajc... T.
Chybí trojka

Žádné komentáře:

Okomentovat