pondělí 26. března 2018

19.3. Bahratal, 21.3. Polsko, 23.3., 25.3. Sasko


Sasko
Už několikátý den bojuji s chřipkou a stále stejný stav. Prý nějaká australská a ještě nejméně týden a bude líp, tvrdí Džangli. No uvidíme. Dnes je ještě pod nulou, máme sraz po desáté u Mogulu. Už během rozlezu ale chyty začínají dost rychle vlhnout až černat, úlet. S Mogulem dnes nic nebude. Naproti tedy oprašujeme dávný projekt. Džanglimu to jde o poznání lépe, dlouho mě trápí startovní rozpažka a hlavně hrozný rameňák v cruxu. Dost to saje tělo. Džangli během hoďky nakonec pěkně přelézá, je to Ubermensch.
Nadčlověk
Krokově zajímavá věc, silovka, jsem rád, že se to oživilo. V normálním stavu by to mohlo jít. Přes F11 jdeme k Aborigines bloku, Džangli během minuty přelézá Bottoma, o chvíli později i Facku, já si dlouho oživuji program mého myslím prvního (jakoby) osmáčka. Balím to dřív, jet dnes ven nebyl nejlepší nápad.
 Ve středu je mi o malinko lépe, tak se jedu projít do Rudawy. Vezu pečlivě olepené boty na první krok Drakkara. Na místě mě zaskočí velké množství sněhu, kotníčkové kecky mám mokré hned jak vylezu z auta. Drakkar suchý, docela i svítí, je příjemně. Tím pozitiva končí, během dvou hodin první krok ani nenastíním. Pro mě tím hra na nejhezčím kameni skončila, na tohle už jsem vážně starej vůl. Pád z výlezového sedmbéčka tak nadlouho zůstane tím nejlepším, co jsem tu převedl.
Rudawská zima
Objevuji konečně nádherný vysoký Multipas, bohužel téměř celý pod sněhem.
Vysoký Multipas
Párkrát si skočím k zemi z vršku v Myggu, ale vše při starém. Přejíždím k Chaosu, celý šutr pod sněhem a ledem, zkouším tedy jen crux.
Chaos
Asi vím, jak na to, ale dnes mi to přišlo hodně těžké, každopádně super bald.
Panoramata
 V pátek je mi konečně lépe, venku mrholí, Džangli píše, že by si rád někde zalezl. Hm, dobrá,
navrhuji Shivu, kterou před pár dny přelezl Magnus. Chvilka špekulování po síti, jedeme! Dorážím o něco dříve, bouldr parádní už od pohledu.
Shivava
Velký převis, chyty, horší matroš, tesačka. Po půlhodince doráží Džangli s ONDROU! Kurňa, neviděl jsem ho věčnost, starý dobrý Ondra.
Pan Beneš
Atmosféra, slušná podmínka, dnes se poleze. Začínáme druhou půlkou, pravá zalomená pata, bolavé koleno, dlouhý krok. Kluci bez problémů, mně pomáhá přídržka pod boulí. V kuse se tu bude ještě dost bitkařit. Nepříjemný začátek jde docela vymyslet, klíčová střední pasáž docela morfo, délka velká výhoda. Džangli nahned, Ondra tu vymýšlí kumite variantu pro menší - nejdříve vzduchem nakopnout nohu do dalekého stupu, pak teprve přídrž a bum do dobrého bočáku.
Kumite
Hroznej krok. Džangli se první odhodlává na kusovku, pár nálezů, kdy je vždy něco špatně a pak naoko suše přelézá. Pěkně, had. Ondra dvakrát končí v kumite kroku, já o krok dřív. Každopádně pecka boulder. Další štace kolmá zeď, vyhlášený boulder Techtlemechtle za 7A+. Chvilku domácníme, já po chvíli přelézám, Ondra také, já pak ještě jednou na vidko ( :), https://www.youtube.com/watch?v=Y0s3MretYg8 ). Ještě dávám slušný flash pokus v Karambolage direkt, ale nahoře se pořád leze. Super den se starejma kámošema, tak třeba zase někdy.
Kamarádi ze skal
  A v neděli opět na místě, tentokrát nás je tlupa. Jedu po dlouhé době se starým Zákořem, v Boru nabíráme Magnuse s kámošema. V deset už stepujeme u Shivy, za chvíli doráží Džangl s Benym.
Kluci jdou hned zkoušet super medvědici dozadu, my s Tomem ladíme Shivu. Zkouším jen klíč, dnes jsem schopen se relativně dobře dostat do dvouprstové přídrže, ale mohutný vývlaj za ní do stupu je těžkej. Dlouhej Tom dává tyto kroky nahned. Jdeme zkontrolovat kluky dozadu, Magnus hlásí, že posekáno! Nabílený Immanenz vypadá úchvatně, Džangli s Benym  už zkouší, moc neváháme, přinášíme další matice a připojujeme se do gangu, Shiva neuteče.
Tlupa u místního skvostu
Pro mě asi nejlepší, nebo nejhůř jeden z nejlepších bouldrů, co jsem kdy zkoušel. Silové kroky ve velkém převise, délka výhoda. Boží směr, klasicky sekačka, ale nic odpudivého. Za chvíli posílá Džangli, o chvíli později i Zákoř! Bojuje jako lev, chyt na tři prsty v zámku, vezme snad za jeden a fous na otevřenej, nepříjemný výlez si už pohlídá. Velká gratulace! Beny dává také pěkné pokusy, já zatím jen těžce zkrokováno. Klasa asi velký otazník, ale u tohoto skvostu to zas tak důležité není.
Projekt
Jsme všichni celkem vyházení, přesunujeme se do kolmic. Beny pěkně pošle Karamboli, později i Magnus s Džanglím, Tom bohužel protrhává a mně chybí kousek.
Kolmičky
Kluci ještě nakouknou do vedlejšího Winwinu a plni dojmů a super zážitků mizíme. Dnes mega akce, atmosféra, BOULDRY, pěkné místo. Díky, bejci! T.

Žádné komentáře:

Okomentovat