pondělí 18. července 2016

Další Bor 16-17.7.

Tentokrát vyrážíme opět komplet. Kozlík hlásí, že je kupodivu relativně sucho po čtvrtečním celodenním chcanci, narychlo balíme a ve dvě jsme na místě. První zastávka -  rozlez na pasece a pokusit se smáznout rest. If čtrnáct dní nelezla a jen čumím, jak vysekala a jak jí chutnají boule. Rozlezový hattrick Mravenčí traverz, Fintová hrana  ( https://www.youtube.com/watch?v=ZlLOso8Twg0 ) a Kosmonaut v rychlém sledu. Hmm, slušný, nikdy před tím jsem jí neviděl udržet oblinu. Kroky v Kyselině jdou dobře, podmínka na léto - no slušná. Dva pokusy padám v kroku do boule, pak jeden špatnej a pak to všechno sedlo a konečně klaplo. Patrně druhý přelez, parádní kroky, v zimě to počítám dost zlehkne
( https://www.youtube.com/watch?v=E1_owHbmOvI ). Zajímavá bude propojka do Mravkolva...
Dobré ranko





 If se šetří, malá se probouzí na větvi, balíme a hurá do kopce. Docela se otepluje, další zastávka nová láska - Polárka. If dostává můj Dejvův program a já jen zírám. První krok na fleš (ten jsem ještě neudělal), druhej krok na druhej, v třetím kroku je schopná překopat nohy a tečovat hranu. Lišty zvlhlé, dvacet stupňů. Mám z ní velkou radost, tohle by mohlo někdy pustit. Mně to moc nejde, traverz docela unavil a nedrží to. Přesouváme se na Báru. If lehce dolézá do levé placky, kde se ale zasekne a tak společně vymýšlíme všechno možné. Bohužel dneska jí Bára přechytračila. Je skoro tma, a tak to přes zbytečnou tříminutovku na Sex, drogy rokec pro dnešek balíme. Ráno příjemná snídaně s bandou, volíme rozlez na Vězení. If zkouší Prison break, ale nejde hned první krok. Pak ladíme Equilibrum, já dávám, Ivča je krátká. Nad námi mezitím zlínská partička obléhá Magmu, parádní vysokou úletovou hranu, jeden z top bouldrů na Boru. Připojím se a celkem lehce flešuji, super kroky, díky klukům za chytání. Dejv zkouší Nibelunga, po chvíli ho jdu podpořit. Oběma nám to tak nějak dlouhodobě nejde, světlo na konci tunelu se objevuje, ale výsledek opět stejný. Malá se probouzí, teď hlídám já, If jde ladit Silou nebo nohou. Chyty relativně suché, koleno se zdá funguje, ale bohužel třetí krok dává stopku. Pak už asi dobrý, škoda. Navíc začal bolet opět kloubek. Ještě zkouší Pixieboba, ale s jejím rozpětím kotel. Já se těším na Djembe, ale bohužel to nečekaně vůbec nedrží, což mě dost vytočilo. Opět klasický letní Bor, kdy člověk neví, co, kdy a jak bude. Máme toho dost, ještě že tu jsou obrovské a výborné borůvky. Další pestré dva dny na Boru jsou za námi. T.

Žádné komentáře:

Okomentovat