neděle 31. července 2016

LABÁK 30.7.2016



Nečekaně máme hlídání a tak musíme někam vyrazit. Asi 5 minut špekulujeme, balíme a vyrážíme na Bivak. Cestou v autě teplota trochu stoupá, ale není to žádné drama, je příjemných 23°C v 10 ráno :). Vzhledem k tomu, že jsme delší čas nelezli, tak jsme rádi, že jedeme. Přicházíme k Bivaku a vypadá to dobře, pár chytů je trochu zavlhlých, ale většina šutru je suchá. Kámen se trochu zazelenal v tom humidním počasí. Komáři mají rej, konečně žrádlo. Rozlezeme se a jdeme na své projekty.
Po 30 minutovém rozlezu jsme tak fajně rozehřátí, že nám to přestává držet, ale nevzdáváme to. Zkouším z minula těžkého Dekra. Začínám ze stoje, prsty ždímají lišty, tělo vibruje, nové boty tež, vypadá to že to půjde. Po pár nálezech mám ale mokré lišty, nadávám, suším, zouvám. Tom mezitím nelení a cosi traverzuje, já se v těch propojkách nevyznám ;). Docela se otepluje, ale pořád je naděje, že to nakrokuju. Zkouším tedy začátek bouldru. Patička v nových ocúnech sedne jak prdel na nočník, podrží, ale lišta v pravé ruce prokluzuje, prsty se prohýbají, no nic....odcházím a ohnu si prsty zpět do jakž takž normální polohy. Přestává to držet. Po tomto debaklu zkouším dolézt z lišt do madla, což je skoro nemožné, pořád něco nefunguje, prsty, vedro, vlhko, kdyby aspoň fouklo. Kůže zmizla. Kašlu na to. Tom mne nažene do Černého traverzu, který mi nikdy nešel, je tam hned na začátku trochu rozpažka, kterou tak tak udělám....a tak začnu ladit. Pochopila jsem boulder, až na ten psycho konec, kde se bojím rozpažit do hrany...snad příště a snad to bude lepší.
Po tomto debaklu Tom na mne vytasí lano!!! Lano!!! To slovo nějak nechápu, ale záhy pochopím. Přejíždíme k Belvederu kde je krátká úderná cesta Mág. Toš cosi mi říká, že to bude mazec. Tom to nacvaká a nadává, že je vedro. Spodní oblina nedrží, absolutně nelezitelné, takže to Tom jen vybere a potupně jdeme pryč. Aspoň jsem si sáhla po dlouhé době na lano a taky je dobré občas vědět jak se leze do sedáku.
Jdeme se ještě mrknou na Džangliho boulder na Prasečí stěnku, pak na pivo, trochu pokecáme o všem u Budvaru a jedeme domů.
Super výlet, nemám kůži, ale byli jsme rádi venku :) Lépe by bylo u vody.

Lezení zdar! If.










If vs. Decker

If vs. Decker
Zarostlý Bivak

Žádné komentáře:

Okomentovat