neděle 3. července 2016

Tanvald 3.7.

  Dnes je po dlouhé době příjemně. V Liberci 16stupňů, pod mrakem, pofukuje. Včera jsem dopoledne sekal zahradu a docela cítím páteční dvoufáz, no žádná sláva. Volím opět Tanvald.
Podmínka je letos určitě nejlepší, asi by bylo dobře zabrat. Ale ouha, už při rozlezu opět odletí stup, připadám si jako debil. Buď je to lepidlo starý, nebo neumím lepit, nebo nevím. Prý beton za pár minut. Mezitím se objeví Véna a za chvilku duo floutků Mlejnis s Caldičem. No aspoň bude prdel a matice. Všichni tak nějak ladíme, Mlejnis začne dávat pokusy v Pekle a já dám nečekaně dobrý pokus v Hříchu. Odlomená pata chvilku držela a já padám až v kroku doleva do Antikristový lišty. Mlejnis mezitím pěkný dva pokusy v Hellu, Caldič dává dvoumetrový skok do madla z předskalí, já ještě jeden slušný pokus, na víc už dnes není. Na závěr ještě Mlejnis udělá krok doprava levou v Hříchu, čímž vzniká beta pro dlouhý. Toho jsem se trochu obával, nicméně jede se dál a čas ukáže, co z toho nakonec vypadne. Možná to nakonec v kuse bude těžký po A i po B... T.



Žádné komentáře:

Okomentovat