neděle 2. dubna 2017

24.3. Nadstachu

 Dnes máme hlídání a tak jedeme opět do Polska, vyrážíme už v osm, ať stihneme stín na kopci. Dnes je bezvětří, vlhko a příjemná teplota, vypadá to dobře. Mám problémy s bedrama a popravdě se necítím bůhvíjak, ale hned v rozlezu se mi hýbe příjemně. Rychle dávám dvakrát výlez, slunce nesvítí a na tření je to znát. Ještě pár pohybů v jedničce, pauza a jdu na pokus. Dole vše zafunguje, ve dvojce jdu podle plánu dvakrát pravou, vše slušně drží, je vylezeno ( https://www.youtube.com/watch?v=_u8D3kbxZ-k ). Moc dobrý pocit, cesta od pochopení Progresu po pády nahoře v Regresu byla poměrně dlouhá. If mezitím ladí Progres, ale delší pauza bez lezení je znát, navíc chyty vlhnou. První dva kroky dělá standardně dobře, třetí nakonec překopává a snad dobře naladí, na kusovku to dnes není. Já ještě pozkouším Low, ušetřená síla je tady znát a mám konečně dobře zkrokováno. Jsem zvědavý, jak moc ztěžkne už tak těžký Progres. Dnes tady končíme a přesouváme se na Sensimillu. Je už poměrně dost teplo, ale i tak Ivča docela rychle dělá odděleně všechny kroky. Máme radost, další a moc pěkné áčko je snad připraveno na pokusy.

Ještě se stavujeme omrknout Polish, ale tady je bohužel mokro. Zkouším alespoň první krok z madla tak, jak ho dělají kluci dlouhý. Moje beta je moc těžká a krkolomná, navíc rychle protrhnu dlaň. S mírnou pomocí se mi podaří krok opakovaně udělat, sám skoro, ale oblina je mokrá. Šance tu je, uvidíme někdy příště. Další super den ve skalách. T.

Žádné komentáře:

Okomentovat