neděle 22. října 2017

17 - 18.10. Modřín - old school, 21.10. Sněžník

  Počasí se vrátilo do letních hodnot, záda z nošení nákladu na Ostaši stále bolí. Volá Zákoř kam jako v úterý, špekuluje se, Bahra, hlavně ne na populární cejda na Modřín, to je pod úroveň velkých kluků nad čtyřicet. Oukej, Bahru zavrhuji hned v Liberci, kdy je v devět ráno 17stupňů. Jedeme na oblíbený Bivak, který je durch... Dobře, Modřín, Mandra up a work výjezd. Mandragora bohužel usmažená na slunci, chyty nedrží ani s nohama na zemi. Jdeme tedy ladit nové ajdo od Džanglího.
If už klasicky od první minuty beton, nástup nahned a řeší poslední dlouhý krok - nálet do hrany. Několik způsobů, několik stupů, dvacet ve stínu. Chvíli to vypadalo na rychlou akci, ale kůže a teplota vše hatí, odsouvá... Já půlhodinu čistá nula, nástup hrůza, postupně se aktivuji, až nakonec poctivě krokuji. Pěkně, Džangli, super kroky, těšíme se na kusovku.
 Další štace Trikolora. If ladí, co to jde, ale je teplo a nedrží to. Jdeme tedy dozadu na populární oldschool novinky. Je tu fajn, dlouho jsem tu nebyl. V podstatě tady to všechno začalo. Pírasové, Radim, Ondra bůh, mraky lidí okolo, žádný deníčky, fejsbůky, bylo to true. Těžká první šestbéčka, céčka, sedmáčka. Úplně to na mě dýchlo. Zkoušíme Odliv na slunci, vše chápeme, ale nedá se to držet. Já potom zkouším Čermiho na fleš - bohužel špatně zvolená pata vše hatí, během 10minut na třetí na slunci, asi soft cejdo v podmínce ( https://www.youtube.com/watch?v=J4_jFew35Os ). Ještě ladím Comeback od Pana domácího, na přelez už něco chybí. If se ještě přesvědčí, že Zved prdele je náhul a po rychlém rozhodnutí necháváme matice osudu a rychle domů za malou.
  Druhý den kolem jedničky opět na místě činu, If aktivní jako vždy a po půl hoďce že jako pokus v Čermim. Pár pokusů, než přesvědčí hlavu a pravý ukazovák a pak posílá amuerte slunce neslunce ( https://www.youtube.com/watch?v=9Hy8Ml2D5DQ )!
Je řada na mně, myslel jsem, že Comeback půjde na rozlez, ale chvíli trvá, než vše správně pochopím a slunce zmizí na pět minut za strom
 ( https://www.youtube.com/watch?v=zkzkWZGQ6wI ). Pěkné kroky ale ta správná sranda přijde s nástupem ze sedu dva metry vlevo... Další štace Berny, If statečně krokuje na slunci, ale třetí krok vzdoruje příliš dlouho. Já že zkusím fleš After party, bohužel na slunci nejsem v podstatě schopný udělat druhý krok,
akorát si zase načnu bolavé koleno. Přesun pod Aix, parádní bouldr s ještě parádnějším projektem pod ním, na něj se hodně těším. Aix dává stopku v pravé misce, délka velká výhoda, moc pěkný kousek, snad někdy v lepší podmínce. Ani nevím, jestli se může vzít pravačkou hrana? Poslední zastávka MUSCULUS, silovka od Čermyho z roku 2007. Bočák a spoďák těsně nad zemí, sevřít proti sobě a bum do zrní. Bohužel If (jak žere ten protein) zabrala moc a urvala pravý spoďák. Vznikl tak chyt stejné velikosti, ale čistě na bočák. Chyt je pod nástupem, lepit či nelepit? Čermy, je to na tobě, ty jsi autor a šéf :). Chvilku ještě zkoušíme, párkrát plácnu do chytu, ale zbytek sil rychle mizí. Nicméně tohle mě hodně bavilo. Člověk má prdel pět cm nad zemí a úplně se odrovná.

Chce to zabrat!

A vystřelit!

Modřín nakonec nezklamal, ono v tomhle krásném letním počasí asi nic lepšího vymyslet nešlo.

Holki
 V sobotu jedeme mrknout na kopec, If jede zítra na týden k rodičům. Dnes je super, sice vůbec nefouká, ale po dlouhé době to drží. If chce na Tělocvičnu, mně je to víceméně jedno. Po příchodu zjišťujeme, že někdo urval (Němčouři?) pravý nástupový spoďák na Ribstoli. Chyt je pod nástupem, jsem pro přilepení, i když to asi půjde hnusně i bez něj. If ladí RT 1, sice to drží, ale dlouho nejde dlouhý krok na konci. Zkoušíme kdeco, nakonec velice pěkně vymyšleno a připraveno na příště. Já mám ještě rozšvihané prsty, hlavně pravý ukazovák. Lezu Spirita, myslel jsem, že to dnes bude na rozlez, ale 2x vylítnu v dlouhém kroku v jedničce, na třetí na pohodu
( https://www.youtube.com/watch?v=I7tpJU7U4lk ). 8A sedí, nakonec jsem to asi lezl jako Džangli - z levé misky a paty přímo do topu. Takto bych to vylezl asi hned, ale zase bych si tak pěkně nezalezl a nezanadával. Dávám ještě jeden docela dobrý pokus v celém Tajmu, ale ukazovák a kůže jsou proti. Přesunujeme se k Čokynovi, je suchý a drží.
Originál?
 Kroky konečně učesané a víceméně jasné, Velkoparádní! Za (vydatné) pomoci If to šlo i vylézt :). Boží bouldr. Ještě chvíli luštíme Otroky a mizíme. Další krásný den na magickém Kopci. T.

Žádné komentáře:

Okomentovat