úterý 3. října 2017

Modřín 27.9., Labák 29.9., Modřín 30.9., Sněžník 2.10.


                                                 Konečně máme kampus!!!
 A značkový. Dopoledne dávám sešnu doma a kolem oběda zvonek a balík z Moravy. Takže po obědě druhá fáze, na kampusu alá Simča :). Lišty super, mohlo by to fungovat, snad staré prsty a úpony vydrží. Hlavně žádné "amuerte". Díky, Venco, pěkná práce, i ten půlrok čekání rychle utekl :).
U zrcadlové kozy
  Ranní výjezd, sám, Modřín. Včera tu byl mladej Skálič a vylezl propojku z Big gamu, o které jsem mu psal. Paráda. Na místě zjišťuji, že je dost vlhko, začátek bohužel mokrý. Hýbat se ale dá. Dnes tu nejsem sám, doráží Karlos, další do party čahounů. Zkouším nejdříve druhou půlku, pak výlez Big gamu, potom i začátek. Kroky jdou vcelku dobře, až na začátek, pět let je dlouhá doba na přesný program. Nakonec i přes mokré chyty zkrokuji, dávám jeden pěkný pokus, kdy padám z hrany, na dnešní podmínku spokojenost. Začíná svítit slunce, chyty mávnutím proutku či prutu přestávají držet. Ještě zkouším Big sur doleva, ale výlezové lišty dnes dávají stopku.
Fajný stromeček

Zlatíčko

Já chci tam!
  Dnes leze If, jedeme i s malou na Bivak. Malá Ivča je v pohodě, vystřídáme opět několik stanovišť. If hlásí, že to dnes vůbec nedrží a že to stojí za hovno. Alespoň dobrý trénink a krásný den venku. Ještě se vyhřejeme na letním sluníčku a valíme dom.
Domeček

Opalovačka v Labáku
 V pět ráno mě budí mrouskání micin, v šest dvacet vyjíždím směr Modřín. V 7 10 kafe a snídaně v Lidlu v Kamenici, Horkýže, krátce po osmé stojím u Big gamu. I po ránu je docela teplo a už svítí do nepříjemného výlezu uprostřed. Rychlý rozlez, zdržení dává výlez, který se mi nedaří naladit lehčeji a elegantněji. Prvním ostrým naštěstí vše vyjde a posílám ( https://www.youtube.com/watch?v=4Ml0BJv0Ktw ). Těžký začátek, hrozný výlez z Big gamu, strach z pádu v béčku bez matic a nepříjemný krok na konci. Lehčí A+ pro normálně vzrostlé by mohlo sedět. Big game je, jak psal i Bafík, pro dlouhány určitě lehčí ( a Mandragora jako ne? :))...   Jdu se projít, dnes je fakt krásně. Nacházím ukopnutou lištu z Másla mlíka, snad půjde přilepit zpět. Jedinečný to chyt. Zkouším naladit Big sura na prodloužení, ale nějak mi to nepálí, tak to lezu stejně jako minule. Na druhý dnešní přelézám a jsem docela rád, že konec Big suru a sedmbéčko už nemusím lézt ( https://www.youtube.com/watch?v=Hr5lg_Rs5_I ). Lehčí ajdo, název asi Multicode. V deset jsem zpátky u auta, Wohnouti, v 11 20 doma u malé, odpoledne ještě stihneme kozí farmu a kafe u Mlejnise v Makaku. Takhle by si mi to líbilo.
Multi stěnka
  Dnes valíme s If zkontrolovat kopec. Hrozně fičí, je sucho a pocitově zima, jdeme se rozlézt na Tělocvičnu. If je v ráži a hned krokuje Rave Time 2. Docela čumím, hlavně konec, který jí nikdy nešel, dělá opakovaně! Mně to dlouho nedrží, jsem stále bez kůže a nějak to v tom větrnu moc nedrží, po delší době se to zlepšuje, až to jde nakonec vcelku dobře. Opakuji si kroky v obou verzích, ve dvojce přijdu na ulehčení, docela se těším na pokusy s lomítkem :). If naladí pěkně i začátek a dává první ostré. Dvakrát doleze lehce do posledních dvou třech kroků, kde padá. Dává delší pauzu a přesunujeme se na hlavní cíl - Aperol. Bohužel nezlehkl ani o píď - spíš naopak. Brutální vítr, kůže není, síla není, nové špičkovací boty vůbec nefungují. Dobrej klepec, to jsem nečekal. Příště rozhodně lépe připravený, s kůží, jinýma botama a odpočatý. Nebo je to fakt těžký? Zpátky k Tělocvičně to vezmeme spodem, chci si ještě šáhnout do Čokyna stand. Fantastický bouldr, tvrdý, nekompromisní, bez omáčky, intenzita, ultimát, tenze tři kroky. Za pomoci If (na Rosťu) se mi daří rozkodovat všechny kroky - bude to (někdy) stačit na seriozní pokusy? Každopádně radost, rozhodně jsem tu nebyl naposledy...
  If se připravuje na poslední dva tři pokusy, víc času dnes nemáme. Prvním dolézá do hrany, kterou bohužel vzala blbě a padá v posledním kroku! Další dva už horší. Úžasný progres během léta, těším se na další výjezd. Navíc z Ribstole je to méně kroků... Rychle balíme a mizíme, hlídání nám dnes končí v půl páté přesně. Teď snad pár tréninků doma, nechat dorůst kůži a hurá na rozlezené projekty, kterých rozhodně neubylo. T.
Dream wall

Tohle příště!





Žádné komentáře:

Okomentovat