pátek 19. října 2018

16.10. Star gate - Gejta !!!


Víkend byl pro mne ve znamení tréninku, protože jsem se necítila moc dobře. Tom vyrazil s Džanglim směr Modřín na nový boulder a hlásí naprostý unikát, modřínská perla! Vypadá to parádně, viděla jsem to zatím jen na vidku. V úterý po práci vyjíždím do Poreby a ráda bych vylezla Gejtu. Rychle balím věci a podřadím na místo. Na parkálu nad Gejtou krásných 19 °C a listí se ani nehne, no paráda. Neočekávám nic, jen vím, že bude teplo. Není to horší, než minule, ale i přesto se mi sem nějak chtělo. Říkám si po 75, že si musím pořádně označit prstoklad i nohosled, a tak to tedy dnes konečně udělám. Tady se vyplatí nedělat chyby. Rozlezová hodinovka mne nemine, dávám si na čas, protože mám tak akorát na jeden úspěšný pokus v tom teple. Navíc není moc času, Ivča je trochu chycená a chce mámu. Při rozlezu samozřejmě nic nedrží, ani placky, ani první pata, ve skoku mi popojíždí levačka, super zjištění, které mi psychicky moc nepomáhá. Ale já se nedám. Zkouším trochu namočit placky a nechávám oschnout. Docela to pomohlo, udělám klíčové kroky, tak super! Jdu se rozeskákat, no to už je horší, nějak se netrefuji, dávám pauzu a popřemýšlím, no a najednou to jde. Skočím a držím, akorát si sedřu kůži, jsem omačkaná, ale nevadí, psyche is high. Skok udělám 3x po sobě, což mne nažene do pokusu. Zapínám debila a jdu na to. Přelézám docela na pohodu, výlez bouldru si už pohlídám ( https://www.youtube.com/watch?v=EHSJ_o12OQ8 ). Yes, radost veliká! Gejtu jsem lezla skoro 2 měsíce, po vylezení Czech Stary ze stoje (8A) jsem se rozhodla ji zkusit a hodně se mi zalíbila. V tomhle bouldru je všechno. Počáteční skok je parádní, potom následuje technická patovací pasáž, dlouhý krok do hodně řezavé lišty na levačku a pokračuješ tak, že se napíchneš na dva krystaly, první navíc přebírám. Závěr jsme s Tomem museli předělat, protože skok do madla se asi 8x těsně nekonal. Přešli jsme na verzi patou vpřed, což bylo nakonec klíčové k celému přelezu. Minule jsem spadla ještě ze svislé spárky, metnout ještě výš už snad nejde. Chyty moc nedržely, cestou jsem si je musela několikrát porovnat. Konečně se zadařilo a něco přelézám. Mohlo to být dříve, ale kam spěchat, bouldry neutečou :). Po vylezení si chci zkusit rovnou celou Czech Staru, CS 1 už mám vylezenou, zkusím se tedy napojit do celé. CS 1 přelezu překvapivě v pohodě, překrok do celé CS už nejde, smekám z chytů.  Další nález už se nekoná, vůbec to nedrží, balím věci a spokojeně jedu kudlu za rodinkou.  Lezení zdar! I.
  

4 komentáře: