středa 3. srpna 2016

Havran a Bor 1-3.8.

Počasí je jako na houpačce a tak původní plán jet do Krasu padá. V úterý chceme jet někam na Sever, ale If má jisté pochyby a tak jedeme v pondělí odpoledne omrknout Havrana. Plán je jasný, zkusit Lišku v noře. Můj boulder, moje klasa, není co řešit :). Po příjezdu a uspání našeho Dárečku se jde do akce. Začátek moc nejde, prostředek jakoby dobrý, největší problém (stejně jako byl u mě) je přechod do hrany, pak už se to nějak umlátí. Po dvou hodinách je snad finálně naladěno a zkrokováno, teplota pod dvacet a fous stupňů by mohla pomoci. Za mě radost, mělo by to klapnout. Ještě If naženu do Matu patou, kde opět délka velká výhoda, nicméně čistý zved z jedné matice a teč chytu je dobrý příslib, s podmínkou a čerstvou silou...




Druhý den ráno zavelím směr Bor, na Severu má zachcat, a tak vyrážíme opět komplet a na dva dny. Po příjezdu jdeme rovnou nahoru k Djembe a okolí. Po cestě se nejde nenapást na borůvkovém poli, mňam!!! Teplota přes dvacet stupňů, bezvětří a zataženo. Malá usíná v houpačce u Elektry a tak jdu po krátkém rozlezu rovnou na rest - Djembe. Prvním pokusem seskakuji zeshora z hrany, čerstvá kůže je znát, i když podmínka není. Druhým se strachem v očích ve vlhkém vršku přelézám, s délkou a podmínkou určitě lehčí... ( https://www.youtube.com/watch?v=HFP1Eue4pzg). Chvíli zkouším sed, ale pata nefunguje a kloužu z chytů. Naženu If do Palladina, chvíli marně pátrám po programu a hlavně levé špičce, půl hodiny zkoušíme se špatnou, potom s tou správnou a já na video se štěstím přelézám, lišty prostě nedrží ( https://www.youtube.com/watch?v=CAiYcjEtkzg ). If kupodivu parádně krokuje, největší problém bude výlez, což vzhledem k její výšce chápu. Bude muset přebrat dva malé, pak snad dosáhne do dobrého chytu, kde je vylezeno. Podmínka určitě pomůže. Já ladím novinku od Martina, náš dávný sen s Lubou. Zeus, propojka z Palladina do Elektry. První kroky jdou, pravačkou do hrany se dostanu, ale klíčovou rozpažku a přesun pravé nohy na stup nedávám, stejně tak i další krok pravou do lišty. Pak už to jde doplácat. Super kroky, opět, s podmínkou snad půjde lépe. Další zastávka Pixiebob, já restuju po Zeovi, If ladí. Minule nula, dnes krokuje klíčový spodek, za mě velká radost. Největší problém bude finální vrchní část, pro nás normálně vzrostlé a vyšší už pohoda.
Pro dnešek finíto, zítra má být lépe. Ještě stíháme pivko a kulturu v místní příjemné hospůdce, kde nejenom malá Ivča docela ožije a užívá si místních atrakcí. Ráno je relativně chladno, mělo by být dobře. Bohužel dnes je všechno špatně. Není kůže, začíná mrholit, totálně nulový tření a hlavně malá dává už od rána najevo, že není fit a že jí něco trápí. Přesto oběhneme několik destinací s téměř nulovým výsledkem a jediné, co má dnes smysl, je napasení se na obrovských borůvkách. Bor opět (ne)zklamal. 

Pohoda s řeckými bohy
Raptoří klouzajda
Dnes řídím já!
Holčičí relax
Atrakce u Lindmanů
Borůvkové hody

Žádné komentáře:

Okomentovat