čtvrtek 11. srpna 2016

Havran 10.8.2016

I přes to, že jsem v noci nespala, protože se malá If rozhodla trajdat a byla jsem rozbitá, tak jsme vyjeli na Havrana, kde jsem měla nějaké rozlezené projekty. Tom mě nakonec přemluvil. Počasí je konečně boulderingu příznivě nakloněno, fouká a je zima.
Bouldry jsou krásně suché a lepí to. Malá If visí v pytli na stromě a spí, rychle se rozlézám, jde to ztuha.  Zkouším Lišku v noře, moc to nejde, ale nakonec si připomínám kroky a tělo to všechno chápe. Tom mi ještě radí úchop lišty a abych nebyla blbá. Hlava chce, ale tělo je ještě o krok pozadu, no nakonec vše klapne a z pracovního nálezu se stane nečekaný rychlý přelez. Místo bouldermatky mám za zády batoh. Mám radost, vršek trochu oslizlý, ale už to uplácám.
To by bylo ( https://www.youtube.com/watch?v=5qJBRvUVv9g ).
Pytel ještě spí na větvi a tak rychle vydýchám a jdeme na Mat patou, kde se zvedám, a plácám pořád blbě. Pochopení zvedu a přískoku do madla mi trvá docela dlouho, musím dávat delší pauzy. Je to docela tělovka. Tom mi zase radí, abych nebyla blbá, toš tak se zamýšlím a vymýšlím brzdu nohou a dalším pokusem se mi podaří přelézt. Velká radost, malá se zrovna probouzí....všechno klaplo :)
https://www.youtube.com/watch?v=4PUoT9CFRQo ).
Nakonec to byl hodně vydařený výjezd, kdyby byl každý takový, byla by to paráda :) I.


Mamka po sklizni, malá se šiškami, prostě pohoda... 


Žádné komentáře:

Okomentovat