pátek 16. prosince 2016

Visy, Makak, shyby, Fixius, shyby 7-14.12.

  V úterý (den restu po Magicu musí stačit) máme dobrý nápad si zatrénovat, dítě uspáno, venku je brr zima a nechutně hnusně. Volíme sérii těžkých visů na max. Trénink překvapivě parádní.
.....a rychle na trénink
  V pátek jedeme na 3.kolo závodů do Makaku zablbnout a zatrénovat. Závody jsou ve vánočním duchu, převleky nás neminou.
trvalá frčí i v pekle
Pěkně postavené bouldry, dobře jsme si zalezli, zatrénovali. Výhra byla taky :).
  V pondělí jsem dala oblíbenou hodinovku, rekord 260 shybů. Začátek dobrý, celkem forma, u 240 shybu se mi trochu motala šiška a u 250 jsem viděla všechny svaté, dnes jich ale bylo nějak moc! Trochu velký kalibr, ale přežívám a mám dobrý pocit, že to pořád jde posunout i po probdělých nocích :) Lezení zdar a sílu. If
  V úterý po obědě mám venkovní absťák a jelikož stále nemám řidičák, volím blízkou destinaci.
Ve 13 15 vyjíždím od domu, o půl druhé stojím pod Fixiusem, je kolem nuly, mokro, rozvodněný potok, ze skály visí tající rampouchy, madlo a levý chyt suchý. Hmm, co zas dneska bude za zážitky? Rozlez tu není téměř žádný a tak hned zkouším první (klíčový) krok. Půlhodiny zkouším kdeco, psycho náskok z mokrých nohou a ostrých chytů, pravou patu, ale nic nefunguje. Už to chci pro dnešek zabalit, ale přicházím na pravou špičku, která funguje stále lépe a krok do madla jsem schopný dát skoro staticky. Paráda, aspoň něco. Dávám nečekaný pokus, kdy udroluju kus lišty, v dalším pokusu padám skoro z výlezu, kdy jsem si nevšiml ledu na stupu a nekontrolovaně žuchnul téměř na plocho. Dalším se štěstím přelézám, vše krom dvou chytů je mokré a to tak že dost
( https://www.youtube.com/watch?v=UipIQkMavSw ). Klasa? Vzhledem k podmínce a dobře vymyšleném prvním kroku raději cejdo s tím, že pro delší lehčí a třeba pro Ivču jasné céplus. Zkouším ještě původní dolezovou variantu, ale je to mokré a dnes psycho. Pro mě to logiku moc nemá a nevidím tu rozdíl dvou stupňů. Ale zase lepší dva bouldry za barákem než jeden.
No uvidíme, asi zbytečné to moc řešit.
 Druhý den se cítím docela dobře, tedy až na plné břicho (fíky od Pavlaťáka před tréninkem nic moc...). Tak tedy Nunyčova hodinovka a nový osobák.
Myslel jsem, že to půjde na pohodu, ale kolem 52 minuty celkem krize, a to až do konce.
360 shybů na dobré liště, úchop pokud možno na klepeto. Na tu bídu docela dobré. T.

..auto s koníčkem, papá Rsko :)


Žádné komentáře:

Okomentovat