středa 28. září 2016

Bor 26.9.

V neděli je krásně a tak restujeme v Českém ráji u Kobyly. If je stále dost nakřapaná a tak dává v pondělí jen trénink a hlásí Sílu. Já jedu sám na Bor, na podmínku. Jednak tu mám spousty restů a
odpoledne má dorazit Martin, kterého už jsem dlouho neviděl. Plán je vcelku jasný a tak ve dvanáct stojím u Raidena. Pod kopcem bylo 18 stupňů, ale přijde mi, že to drží dobře, nebo?
Hned při rozlezu cítím lišty a vcelku lehce dávám všechny kroky. Ještě měním doskokovou lištu za menší ostřejší levou, z které je lehčí krok do hrany. Jediné, co mě trápí, je načatý ukazovák z Hříchu. Říkám si : " Tome, vylez to hned, blbče, nebo protrhneš. Máš tři pokusy". Po půlhoďce a smekání v prvním kroku dávám dva slušné pokusy, ale bohužel netrefuji levou lištu dobře. Mám poslední pokus, přesně jak jsem předpověděl. V kroku do lišty brutálně otevírám pravý ukazovák,
jako snad naposledy v Zomigu před dvěma lety. Bezva. Po zhubnutí o deci krve zkouším tejp a kupodivu hned dělám poslední krok. Hmm, Raiden mi dává naději. Následují dvě hodiny a deset pokusů na max, kdy padám v kroku do lišty (tu několikrát měním) nebo do hrany se špatně doskočenou lištou. Jsem na hadry, Raiden mně dnes ukázal, že ještě ne. Po třetí hodině doráží Martin, tak kecáme o všem možném a přesunujeme se k Polárce. Tady jsme mu vymysleli pěkný kotel doleva,
takže ladí a já zkouším s tejpou kroky v Záři.
S ní žádná hitparáda, ale snad to někdy půjde. I přes tři matice, které máme, trefuji při nácviku třetího kroku prdelí pařez a to teda doost bolelo. Balíme na další projekty, já shořím ve dvou morfech od Magnuse a v sedm večer za totální tmy valím za holkama. T.
Nejlepší dětské hračky vozí Aix

Myšička

Ta naše Kobyla česká

Ještě jsme neskončili...

Sedmá večer na Boru




2 komentáře:

  1. Bylo fajn tě potkat na kopci, snad je už prst oukej a o víkendu se leze;) nebo příští týden zase v týdnu? má být frito.....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Rád bych. Tak zaber a možná si rovnou sedni :).

    OdpovědětVymazat