sobota 24. září 2016

Tanvald 24.9.

Dneska jedu po dlouhé době sám. Původní plán vyrazit někam na vícero dní padá, malá chytla rýmu, If má knedlík v krku a já měl včera totální únavu a žravou. Ještě v osm večer jsem (If) sežral celou čokoládu, což se mi nestalo už hodně dlouho. Tělo si zkrátka řekne a dělá, co chce.
Do Tanvaldu dorážím kolem jedenácté. Po dlouhé době super podmínka, 16 stupňů, trochu vlhko a fouká. Chyty dobře drží, dva dny restu, vcelku zabijácká nálada, dnes by se mělo zabrat. Nejsem fit, ale tělo docela poslouchá už při rozlezu. Po dvaceti minutách dávám první ostrej a padám při nákopu paty, pak dva horší a potom po boji posílám ( https://www.youtube.com/watch?v=FmGOxqiJ7l0 ). Konečně!!! Takže Hřích 8A+, dost mě potrápil a přišel jako docela hard. Kroky samostatně jdou, ale je jich poměrně dost a spadnout se dá téměř všude. Parádní silové lezení ve velkém převisu, mám radost. Po dlouhé době větší rybka.T.

Žádné komentáře:

Okomentovat